klik klik

Sunday, May 18, 2014

Game:Tukar-tukar Hadiah

Assalamualaikum....

Alhamdulillah dah terima pun hadiah hasil dari program hari guru group jelitawan ppki 2014...
Kellas kan nama group kami ni...

Group ni adalah group whatsapp geng2 kpli julai 2008 pend khas..
Perluke nama jelitawan?
Eh..perlu la.....sebab ahli group ni semua jelita....termasukla aku.......wekwekwekwek.....

Ok..sempena hari guru baru2 ni...kami sepakat nak tukar2 hadiah sesama kami..hadiah bernilai rm30 keatas tak termasuk pos...dan projek ni berjaya....sebab semua hadiah da selamat sampai...

Bila masing2 hapdet.....amik kauuu...semua hadiah gempak2....aku je kot bg hadiah bese jer...huhuhuhu

Aku bagi kat jelitawan roihan...housemate time kat maktab dulu...kire kami memang bff la....

Aku cuma bagi sehelai kain pasang warna perpel dan sehelai tudung bawal AJ whitelabel.......harusla AJ kan.....hihihi....mampu milik dan cantik.....

Ok...ni aku nak abadikan gambar hadiah yang aku dapat...

Aku dapat daripada jijah...yang ni kami tak geng sangat masa kat maktab dulu....tapi jadi geng dalam group whatsapp....gile2 jugak orangnye ..dan hebat sebab br je melahirkan anak ke 3 awal tahun ari tu....

Aku sangat bertuah sebab jijah ni sangat pemurah...pernah jadi customer aku beli vitanin shaklee......adiah dia bagi punyer la banyak...sampai 2 kali pos...terharu makkk

Tq jijah.....semua hadiah yang ko bagi aku tersangat la suka....lebih2 lagi dress tu..sampai mengalir ayak mata bak angg.....mau tak ngalir ayak mata...dress tu saiz s weh.....aku ulang saiz s.....huaaaaa

Jaman bila aku nk pakai ni....dah la cantik sgat...aku try gak pakai memang la muat sebab kain lycra kan....tapi tang tuttt da jd cam tuttt ziana zain....melentik uolss...  .hahahahahahaha....

Pape pun tq pada pengelolo iaitu leha...dan juga pada semua jeli2 yang terlibat...semoga projek ini diteruskan  ke tahun2 akan datang....

Luv uolsss sumi jeli manis....
(Ada ke jeli2 yang baca blog aku ni.....)

Till daaaaaa

2 comments:

  1. untunglah byk dapat hadiah hari guru... :) salam singgah dan follow. tq singgah blog kita..

    ReplyDelete
  2. hehehehe....
    ni pun sebab tukar2 hadiah...
    kami ni cikgu pend khas.....
    hadiah memang tak banyak cam murid perdana....
    sebab tu kami buat game camni....
    hehehehhe...

    same2....

    ReplyDelete

sila la mengomen