klik klik

Tuesday, May 13, 2014

Bawal Aidijuma - Jewellery & Black Tribal

Assalamualaikum.....

hepinye hari ni......
dapat lagi selai tudung bawal aidijuma....
dalam mood berjimat cermat ni memang hepi la kalau dapat hadiahkan...

kali ni sempena hari guru pulak....
awal sangat la cik abang aku ni bagi hadiah......
hari guru kan 16 Mei ....lagi 3 hari......

tgh masak tghari tadi dia balik terus masuk dapur tunjuk plastik bag aidijuma yang kaler hitam tu...masa tu aku tengah goreng sotong.....melompat ko nampak plastik bag aidijuma tu....
orang lain dah berzaman kot pakai aidijuma...ko baru nk hegeh2.....huaaaaaaaaa.....
sebelum ni ko gedik sangat ngan tudung faridon kan......hamek kauuuu...miahahahhaha

al-kisahnye bagaimana aku mula jatuh hati ngan tudung AJ ni ialah bila aku dah takde duit nk beli tudung tingkekt2 tu...hihihihi...tu salah satu sebab la jugakkan......tapi citer nye ialah bila cikgu praktikal kat sekolah aku dapat hadiah bawal aidijuma dari anak murid dia....aku pegang kain dan tengok coraknye cantik...yang tu white label....aku pun tanya la pakcik gugel........terkejut sebab harganya sangat2 mampu milik....dan cantik2.......bertambah wow lagi bila kedainya ada di negeri Kedah ni......

aku pun mula la misi mencari kedai AJ ni.........aku memang nak beli tudung AJ yang white label untuk hadiah kat kawan aku sempena hari guru nanti.....hadiah utama dah ada  cuma nk tambah selai tudung nk padankan ngan hadiah utama....

tapi sayang yang white label tinggal 2 ke 3 corak je,,yang aku duk usha dalam website dia dah abis....aku amik la jugak sebab ada warna pepel......memang sepadan ngan kain pasang yang aku nak bagi kat kawan tu.....

untuk aku takde sebab yang white label tak banyak corak..lagi pun aku tengah berjimat cermat...tudung bertingkek2 tu dah berlambak......
tapi aku ada bagitau suami kalau nak bg aku hadiah beli je tudung AJ ni..yang rega rm 10 tu pun takpe....hihihihihihi

agaknye sebab teringat kata2 aku ari tu la dia belikan tudung ni.....aku mintak yang white label je...tapi dia beli black label.....terima kasih cik abang sayang........

jom intai hadiah sempena hari guru ni.......apakah coraknye....

taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bawal AJ Black Tribal sempena hari guru

Bawal AJ Jewellery sempena hari ibu..


Thanks....semoga murah rezeki abg....

Bole beli AJ banyak2....
Hihihhihihi
























No comments:

Post a Comment

sila la mengomen