klik klik

Sunday, May 18, 2014

Bebas dari masalah keputihan

Assalamualaikum

Masalah keputihan ni dah sinonim ngan wanita kan...
Sape mengalami masalah keputihan angkat tangan?(macam la nampak kan..)

Okeh....memang tak selesa bila mengalami masalah keputihan ni kan...mesti korang pun pernah alaminye kan....

Ni nak citer pengalaman aku sendiri...pas gugur 2 bulan lepas......aku mengalami kegatalan  di miss v...gatal sampai melecet la bila di garuk....bila di selidik rupanya gatal sebab keputihan...

Bila tanya pakcik gugel...ada banyak la petua untuk hilangkan kegatalan kan...yang senang dan mudah aku nak amalkan ialah mencuci miss v ngan air garam suam....suam yang dalam kategori panas tau...jangan menggelegak...
Sampai abes garam kat rumah....nak maska abes garam...hahhahahaha...

Ahhhh..lega la sekejap.....duk 2 3 jam dia mai balik....aduhhh...kalau kat rumah takpelah....ni tengah mengajar camne ko nak garukkk...hahhahhahaha....

Tak senonoh cikgu ni tau... .

Tak bulih jadi ni ....aku kene buat sesuatu...sebenarnya dulu aku pernah amalkan alfalfa shaklee...juga untuk keputihan lepas bersalinkan umar dan memang ia berkesan untuk atasi keputihan aku...disebabkana takde disiplin dalam bab2 makan vitamin ni...aku berenti makan...dan stok alfalfa memang ada kat rumah....

Bila da tak tahan aku teringat kat alfalfa dan cuba amalkan  4 biji siang dan 4 biji malam lepas makan....
Da hampir seminggu alhamdulillah da takde keputihan dan kegatalan....pastu aku peod...
ok..
Aku tanak la bagitau magic sangat alfalfa ni da makan seminggu terus hilang kan....aku beranggapan mungkin aku peod sebab tu keputihan hilang....aku nak tengok lepas peod ni keputihan tu datang lagi ke tak?

Kalau tak maksudnye alfalfa ni memang berkesan untuk atasi masalah keputihan aku....

Sekarang aku bebas keputihan dan bebas kegatalan yang merimaskannn....

Pas ni aku akan hapdet lagi pasal keputihan, kegatalan dan alfalfa shaklee. 

Beli kat mana?
Kat on9 ramai sangat orang jual....termasuklah aku...kalau ada yang nak cuba bole sms/whatsap no aku ni k.
0194485928...
Nak tanya je pun bole...

Sharing is caring....

   

No comments:

Post a Comment

sila la mengomen