klik klik

Monday, September 2, 2013

Minyak Oh Minyak...

assalamualaikum

Glamer sungguh minyak2 seluruh stesen minyak mlm ni....semua status FB kawan tertera perkataan minyak...hmmm..aku pun tak tau dah nk komen apa...

ada yg cerita pasal kemeriahan stesen minyak yg full ngan kete2 tgh beratuq, ada yg bengang..ada yang cambersorak gembira...saling perli memerli....haishhh...

aku tak tau pulak yg minyak nk naik..hehehe..kalu tau aku pun pi beratuq kat shell tepi masjid kepong ni haa...hahahahhaha..lawak toi laaa........lagipun minyak dah tinggal 2 bar je td....rugi2...

yer ke rugi?apa yang aku baca dorang kata minyak akan naik rm 20 sen bukan 20 hengget yaa mulai esok...sbb tu ramai yg duk beratuq mlm ni....tak daya aku nk keluar beratuq...tapi klu kebetulan mmg nk isi minyak apa salahnya kan....
ntah2 mereka yang duk beratuq tu pun tak tau yang harga minyak nk naik esok....ada kemungkinan jugak kan?kan?

takpe laa...memasing mesti dah ada plan untuk diri mereka sendiri...so pada aku..minyak naik ke tak ke....memang kena isi jugak kn?tak kire la esok ke lusa ke..bila lampu signal minyak dah menyala otometik tuan yng bawak kete mesti akan masuk ke pam minyak..kn?kn?

so..buat rileksss sudahh.....pas seminggu dua reda la isi minyak ni....aku bukan sokong kenaikan minyak ni....tapi takmo la nk bising2 atau pun duk mengata sana sini.....esok2 lusa kita g jugak isi minyak kan?klu takmo isi minyak esok g keje naik beskall....hihihi..jgn mare.....

sebenarnya nk taip entry pasal kejadian hari ini..tapi sbb takde pic kejadian...maka..tunggu dululah yer......
mmg tragis sgt kejadian td......huhuhuhuh..Allah masih syngkn umah sewa kami.....nanti aku taip entry pasal kejadian td sebagai ingatan dan pengajaran untuk diri sendiri dan juga Mr Hubby....

pasal minyak ni pun nan hado pic jugak.....kan main lagi ko kan??huhuhuh...


inilah kesannya......
sumber pic- FB Kami Guru Malaysia




No comments:

Post a Comment

sila la mengomen