klik klik

Saturday, September 21, 2013

Kuala Lumpur-Sg Petani-Jitra-Kuala lumpur

Assalamualaikum
 tajuk dah mcm drebar bas pulak
hahahahah
 nila kisah minggu lepas
dimana kami berdua dengan gigih telah travel ke destinasi di atas dengan menaiki bas...
diulangi menaiki BAS...
bas ni ler yg kami naik.tq pakcik gugel

 kegigihan melampau adalah disebabkan oleh :
1. cuti 3 ari
2. nk test MUF naik bas..nampak ok je kan...
3. nk jumpa En Abam
4. nk selebrate our eniberseri2 yg ke 2 16.9.1013
5. nk tgk baby Khairiz...anak kepada khairul n yasmin(yasmin ni anak menakan En. Abam)
6. dah lama tak jumpa kak timah n machan
7. nk aamik hp yg repair n trade hp baru*yeay*

cukup dah kot 7 sbb tu....

ok penembaraan bermula pag sabtu kul 10 pg...sambil siap2 sambil ko teksi...
mak aiiii......4 5 no aku kol satu pun takde teksi...
ok takpa...aku turun je dlm kul 10.30..kot2 ada teksi kat bawah
sekali takde..sambil tu kol lagi no teksi
pun takde....last kol sekali lgi comfort teksi....
tara......ur teksi is on the way..
alhamdulillah...

aik...kol comfort teksi...
yg dtg my teksi...
 time tu aku taktau ada app myteksi
maklumla takde androidddddddd......
pic pun aku tak amik laaaa....

driver pun ok..baik je..siap bg aku pinjam bantal arang unt7k tidur MUF...
bagus bantal arang ni katanya...

kepong -hentian duta RM 15.

tiket pulok takdok........
paling awal ke S.P kul 1 ptg
beli je la....melangok la aku kat situ dr kul 11.30 hingga 1..
mkn pagi + tghari kat situ...
MUF tersangat la ok...aku risau jugakkk....sbb lama kan nk tunggu naik bas ..dan time 11 ke 12 tu time tido dio..
ye mmg betul....kul 12 lebih tu dia dah start meragam...
nk menetek la tu....
huaaaa....aku umpan ngan biskut kering dia....
tak lama tu abs pun  sampai..
lega sgt bila naik bas...
tapi...
ras ank pemgsan bila MUF excited gile....
terkinja2 dia menegur org dalam bas...
bisingnya suara dia...
hahahah budak jakun tak pernah naik bas...

bila dia tido aku lega sikit...aku pun tumpang la tido 2 mata
sebelah aku ni adik comey manis nk balik jitra..
masa bas berhenti dia ofer nk pegang MUF klu aku nk g toilet...
arghh..aku terlupa bab nk g toilet.
mujur ada adik manis yg sudi nk tolong....
alhamdulillah..cantik sungguh aturan Allah S.W.T
tapi dekat2 nk sampai MUF u"uk....
adeh.....mucyuknyeee.........
alamak...bocor la pulak...
haduiii....seb baik dah nk sampai.....
abes baju aku...sampai d S.P , En Abam dah tunggu....
zasss....pecut ke rnr gurun untuk tukar pampers...kat situ selesa sikit.....aku bulih mandi sekali..
ok dah wangi anak beranak.....
kami samapi Jitra lebih kurang kul 9 lebih....penat sungguh

sgt penat tapi enjoyyyy....
mungkin kah akan ulang lgi travel berdua ngan MUF??
oh no...tidak lagi untuk suke2...klu terdesak tak tau laa.....

satu pun takde pic..
buhsan betul.....nk wat camne..time ni android belum sampai...
heheh..nanti kita cerita lgi perjalanan pulang dari Jitra ke K.L
lagi mencabar wehhh.....
see uuu
daaaaaaaaaaa



No comments:

Post a Comment

sila la mengomen