klik klik

Wednesday, May 30, 2012

pink or blue???

asssalamualaikum.....

alhamdulillah....td g jumpa Dr Kumar @ PMC.....
mr hubby yg temankan...tq ye abg sayam...
walaupun bz ngan keje tetap dtg lunch bersame n teman g scan baby..dan tlg bayar sekali...hehehehe
ok..perkembangan adik setakat ni...menurut dr kumar semuanya normal..degup jantung kuat.....berat lebih kurang 500 gram..eee comelnyeee..
dr tunjuk otak,jantung,muka hidung kaki tgn,...Masyaallah..indah sungguh ciptaan Allah S.W.T....
syukur semuanya ok.....
mr hubby tnya doktor bole deliver secara normal ke tak? i cant see any reason she cant deliver normal...kene tgk kedudukan n berat baby....insyaallah..boleh....aku mmg nk bersalin normal...walau pun agak seriau dgr cerita kawan2..tapi tetap nekad nk bersalin normal.....and mr hubby dah bgtau dr ...dia nk aku bersalin kt PMC..huhuhuhuhu....

mmg sebelum ni dia pun duk ckp suh bersalin kat situ....aku tak kisah mana2 pun. KMC pun ok hahaha...cuma taknak menyusahkan mr hubby sbb kos bersalin kat hospital swasta agak mahal..klu aku nk keluarkan duit ribu riban utk bersalin rasanya oh no!!..hehehe....nk beli samsung tab pun aku sayang...hahahahhahha...tapi klu mr hubby dah sediakan duit utk bersalin kat situ aku terima je....mmg la dalam hati nk je bersalin kat swasta...dapat layanan yang baik dr nurse n dr....sape taknak kan?kan?kan?

pada pendapat aku benda ni bergantung pada kedudukan kewanagn kita....tul tak?hmmmm.......tak kisah la bersalin kat mana asalkan semuanya selamat....anak ummi n ummi.....Insyaallhah...

berbalik pada tajukkk....mak aii panjangnye intro....td adik taknak tunjuk dia punye tutttt...malu agaknyeee.....hmm tapi doktor ada nampak cuma ummi n atha je yang tak nampak....dr kompem 110% jantina baby dalam perut aku ini ialah




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


syukur alhamdulillahh


so..jawapan utk tajuk entry ari ialah blue

No comments:

Post a Comment

sila la mengomen