klik klik

Wednesday, May 16, 2012

HApPY TEacHER's DaY!!

16 MEI 2012...
 SELAMAT HARI GURU

ucapan ini itujukan kepada :

1. diri sendiri..yeay!! semoga tabah menjadi seorang guru pendidikan khas dan sentiasa ikhlas dalam menjalankan tugas..amin...
2. buat semua guru-guru yang pernah mengajar aku....tadika kemas tmn sri geombak, srk kamil 1, smk kamil, guru tuisyen, guru sekolah memandu, guru komputer...pensyarah UUM, MCS kolej dan cikgu-cikgi maktab perguruan perempuan melayu melaka....TERIMA KASIH CIKGU
3. semua rakan guru SK Taman Kepong....jadilah guru yang terbayekk
4. abg (cikgu zul), kakak ipar(cikgu yani), kakak(ustazah hasmah)-guru2 insan mulia...teruskan usaha murni dalam mendiik anak bangsa..
5. my bff- wan noraini dan rosilaza....cikgu..byk apat adiah??
6. semua guru seluruh Malaysia.....


cerita di hari guru...

malam sebelum hari guru...aku sgt bengang ngan mr hubby..........arghhhh...sgt2 bengang........ada sesuatu yang dia lakukan sgt2 mengguris hati aku..........hingga ke saat ini....huarghhhh...tensi2...tapi aku taknk spoilkan mood aku ni........


aku tak pi sekolah sbb terlibat ngan taklimat petugas pilihanraya umum ke 13..lambat sikit gerak sbb tunggu cikgu fiza dtg amik kat umah...yeay!! leh bgn lambat sikit ari ni...take ape yang menarik pun kat taklimat hari tu....makan pun tak best!!heheh..sgt berbeza masa kami pi taklimat kat bangsar minggu lepas....its ok..ni bukan cerita pasal taklimat hokeyy!!..back to cerita hari guru...

abis taklimat cepat2 bergegas balik umah sbb ptg ada jamuan Hi Tea sempena hari guru anjuran sekolah...sempat la balik rehat, solat mandi n siap2...cikgu fiza tak larat nk drive..so kami tumpang kak wan suhada..tq kak wan...

jom tgk gambar kami kat sana.....

hsemate ku-ismi zubaidah

rakan semeja...k.leha,sue & kakg comel

bertuah punye budak bak kata cik wan..heheh....yippy..kami berdua menang cabutan  bertuah...tahniah!!

aksi 3 sekawan....cun mehh??

ni sgt sedap...sottong goreng tepungg

semua setazah kecuali aku sue an yang dokong anak tu...

No comments:

Post a Comment

sila la mengomen