klik klik

Wednesday, May 30, 2012

BALIK KG FOR FAMILI DAY!!YEAYYY

ASSALAMUALAIKUM..

entry ini ditulis sejurus selepas siap berkemas2 barangan utk balik kg..sementara tunggu Mr HUbby balik.....
sebenarnya klu ikut perancangan kami..aku & mr HUbby...cuti ni patutnye tak balk kg sbb dah terlalu kerap balik....walau dalam ati aku...nk balk..nk balk...huaaaaaaaaaaa...
tapi aku nk jd isteri misali..bukan menyesali...hahaha..so..aku ikutkan je...

tapi plan dr my sista....dia nk adakan famili day time cuti sekolah ni..sbb abg aku yg kt JB akan balik time cuti ni..punyelah susah nk kumpul ramai2...aku suke ngan idea tu..tapi how bout our plan???takut nk bgtau Mr HUbby.....tapi last2 dia tau jugak....n dia setuju utk balik for attend the famili day...auummm..tq honey....

aku tau mr hubby tu dia miinat jugak benda2 camni..cewahhhhhhhhhh...kire dia support la.....siap nk sponser banner n hadiah utk sukaneka..tq lagik sekalik...

kami 2 beradik dah plan lm..siap buat ajk...hahahah...
utk 1st time ni kami pilih tempt kt kg je..iaitu bukit kluang...tepi pantai wooooo
n collect rm 100 per famili..
aktivinye pula ialah
bbq
mkn2
sukaneka
n mandi pandai
hoyeahh!!!

setiap keluarga  pki baju tema memasing...
famili abg zu : merah

famili abg di: katnya pink...
famili kakha : ijau...
famili aku: biru kot..
baju tshirt hubby yg biru ntah muat lg ke tak...huhuhuhu.....klu tak aku belasah baju peknen yg mana aa..huaaaaaaaaaaaa

famili pok k:ada famili ke dia...hahahah..dia ngan mek la kan...tak tau lak dorang nk pakaik baju kaler ape....

tak kisah...arap semuanya berjalan ngan lancar..ni sikit pic persiapanb for famili day...

goodies bag for each famili

ni isi kat dalamnye....meriah kan!!


okies...nanti upload lg pic masa famili day tu ye...daaaaaa

No comments:

Post a Comment

sila la mengomen