klik klik

Saturday, May 7, 2016

Birthday dalam pantang

Assalamualaikum

Begini rupanya orang berpantang sambut besday...huhuhuhu....
21 April tarikh besday aku...time tu baru seminggu melahirkn anak ke2..tengah berpantang beb...luka pun belum baik lagi....

Memang berbeza sangat sambut besdaynye.....kalau biasa mmg ada kek tak kire LA seprais ke atau memang aku tau si dia belikan kek...kali ni no kek..no holiday..no gift...no wish...what??? Takkan wish pun tak...melampau sangat la tu

Wish mestila ada....tapi just wish je la.. Agak sedih...hahahahaha...tapi takpe..tau la apa nak buat lepas abis pantang nanti..miahahahhahahah...

Tapi on besday aku tu si dia ada belikan aku set berpantang..mmg tak beli awal2 sebab tak tau nk beli apa...Ingat nk tambah2 barang Shaklee je...sekali tgk review banyak pulak yang BG good review pada set berpantang afiat..aku ada bgtau si dia nak order online sekali si dia dah belikan...ntah kat kedai jamu mana dia g cari benda tu... Agaknye tu LA hadiah besday aku...tapi si dia tak ckp pulak tu adalah hadiah besday....agaknye lepas pantang baru nak bagi hadiah kot....Amin Amin...





No comments:

Post a Comment

sila la mengomen