klik klik

Tuesday, June 3, 2014

Bawal Aidijuma Black Label

Assalamualaikum...

Owh aku sudah jatuh chenta dengan bawal aidijuma ni...walaupun baru ada beberapa helai...hobi mengumpul bawal AJ ni aku nak kongsikan dengan AJrian sekalian....

Sambil sambil mengumpul koleksi AJ apa kata aku buat bisnes sekali....ye la...ada je peminat AJ yang tak berkesempatan untuk ke concept store AJ kan....jadi alang alang aku beli untuk buat koleksi ,aku share n jual sekali kecantikan AJ ni...

Ready stok bawal AJ Black Label
Si Manis BL Pinkpolka @RM49

 Si Gojes BL Yellow Geo @ RM 49

Si Anggun Orange Tangerin @ RM 49

Si Menawan BL Flowerstripes @RM 49

Si Jetita Flowerstripes @RM 49

Semuanya sangat memikat.
Harga adalah termasuk postage ke seluruh malaysia.
Sabah Sarawak cuma tambah RM 5
Opss...ada free gift sempena open sales yang pertama ni....
Free gift ialah s6eketul baby brooch...

Free gift untuk anda

Jemput cuci cuci mata ye...kalau berkenan bole sms whatsapp ke 0194485928 rossirossa


Tq

6 comments:

  1. cantik2 design tudung Bawal Aidijuma..

    ReplyDelete
  2. concept store AJ kt shah alam ni dah dekat sgt dgn office tapi sampai skrg tak terpergi lagi. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaa...best2....blh cuci mata selalu...hihihi...

      Delete

sila la mengomen