klik klik

Friday, November 1, 2013

Give Away: Shawl 1st With Umi Qi

Assalamualaikum...
nk join..nk join....
join give away/contenst baik untuk blogger2 br cam ahkak ni....
hehehehehehe...

dapat tau give away ni dr blog Rara 

Syarat2nya simple je....

1) Follow blog Umi Qi - DONE
2) Sila click ikuti teknik Hijab 1st: Tutorial Shawl by Umi Qi - DONE
3) Ambil (1 gambar anda sahaja) selepas memakai shawl melalui teknik Umi Qi tunjukkan.
4) Buat entry di blog anda beserta dengan gambar seperti dibawah.
5) Copy link entry anda dan paste di ruangan komen blog Umi Qi.
6) Tarikh tutup sehingga 8 November 2013
 
 Hi Umi Qi..salam kenal... di bawah ini saya sertakan karangan beserta gambar saya ye...


 Saya suka berhijab shawl gaya Umi Q kerana ianya very derr simple & sweet serta sangat menjimatkan masa dan uwang  saya........maklumla saya ni super mom(handle anak 1thn 1 bln sensorang+bekerja) ..so pg2 sy mmg seperti lipas kudung menyiapkan anak untuk d hantar ke taska dan juga menyiapkan diri sendiri untuk ke tempat kerja...
seoranng ummi  yg bekerjaya(cikgu pendidikan khas) haruslah tampil anggun setiap hari..tidakla anak murid bosan lihat cikgu dengan gaya tudung yang sama setiap hari...bosan dengan gaya tudung sarung 3 layer saya beralih ke shawl dengan gaya Umi Qi...1st time try terus jatuh chenta....hanya perlukan sehelai shawl,inner, sebatang pin peniti dan seketul brooch....jimat masa dan uwang serta stylo gittewwww.....

ni la hasil percubaan pertama saya.....



shawl gaya Umi Qi...sweet & simple


santikk kn?muahahahaha
anak murid pun puji...cikgu santik!!
harus la hari2 bershawl gaya Umi Qi klu cam nih....
 
 
 
sekian......terima kasih

1 comment:

  1. Mengkagumkan gambar dan entry...anda nampak sgt cantik dan muda dari usia sebenar....salam kenal ye dari Umi Qi...tunggu pengumuman pada 11 November 2013 di entry Umi Qi....

    ReplyDelete

sila la mengomen