klik klik

Wednesday, July 11, 2012

csan 3d/4d

Assalamualaikum...

semenjak 2 menjak ni aku jd rajin bebenar blogwaklking...
singgah ke blog mom 2 be..syiok...tapi ada gak yg boring..hehehe...
sampi terlupa nk update blog sendiri...byk sgt input yg masuk.....
mcm2 cerita....
ari ni aku pulak yg nk cerita...hehehe...kisah csan 3d/4d..
ramai sgt yg dah buat benda alah ni n tempat scan yang paling fofular dlm arena blogging ni ialah dengan Jezlin...
aku pun scan ngan jezlin hasil pencarian dan penemuan di alam maya ni..
seriusly berbaloi2...berbekalkn rm100 sahaja..aku pilih klinik umra kt s.alam seksyen 13....
tq jezz...
walau terpaksa menunggu lama...app kul 12.40 tapi 1.40 nama br dipanggal...hamik kau.....
al kisahnye...scan punyer scan baby taknk tunjuk muka.......
jezz memujuk baby.....awalnye aku diam je..biar kn jezz pujukk..nk tgk kehebatan jezz..hehehe
tapi till kul 2 lebih baby still tak tunjuk muka n langsung tak nk gerak...
bergegar perut kami usik baby...\
still tak layann....hmmm...mahal sungguh ank ummi ni.....
then jez ckp kene wat 2nd scan...ummi kena g mkn dulu..
mkn yg manis2 tau..ok
aku pun keluar n beli kit kat 2 keping, air kotak n roti....
then jezz panggil semula...
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
baby masih taknk tunjuk muka...
iskk.....noty tau....
aku dah hampir putus asa...tapi jezz setia memujuk...
and finally....he shows his face...
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...so kembangg..ape yg kembang?
hidungnye...hehehe n mancung juga kata jezz....
ikut atha dia la kn....
 ni baby ummi yang sgt mahal ye...

alhamdulillah...nampak juge...separuh je sbb terlindung sebalik uri...

see..comelkn..mulut nye ternganga....heee...menikmati kitkat yg ummi mkn sebelum tu kot..

ms tgk tu happy sgt n tak sabar2 nk blk tgk yg video punye.....
bila dah tgk yg video punye..masyaallah....sgt terharu n sebak.....
indah sungguh kejadian Allah S.W.T....
terharu n sgt2 teruja.....dah emel kt hubby pic n video...tak sabar tunggu hubby dtg jumat ni nk tgk adik sesame.....

adik...membesarlah dengan sehat dan sempurna dalam perut ummi k...ummi sabar menanti kelahiran adik nanti..jgn noty2 tau...uummi n atha syg adik sgt..muuaaahhhh

No comments:

Post a Comment

sila la mengomen