klik klik

Tuesday, October 1, 2013

citer ujung minggu

assalamualaikum
27.9.2013 MUF genap 1 tahun
tiada sebarang sambutan pada hari kejadian...
hanya ucapan istimewa dr Umi..disulami ciuman bertubi2 sebelum beliau masuk taska...
aktiviti umi kat sekolah cam biase...
yang luar biasanya bila balik dr sekolah umi terus menuju ke tesko
of kos la nk beli brg dapur...
nk masak...di ulangi MASAK
aku nk masak nasi ayam untuk bapa MUF....(skema gila gelaran bapa)
katanya suka nasi ayam...
keletung keletang aku kat dapur rebus ayam n perap dan wat cili n kicap....
aku dpt tau dia(si bapa) akan samapi kul 11 di rumah..lebih kurang la....
so sempat la lgi mkn mlm special....hahahah..special la sgttttttt...
menci...
last2 br dpt tau flite nye kul 9 lebih...
takde maka nye la nk sampai kt sini kul 11....
aku pun heran n asi ayam aku pun tak menjadi..
lembikkkkkkk
menciiiiiiiiiiiiiii
dia pulak sampai umah kat kul 1..
mmg takkkkkkkkk la knnnn
hmm...................sia-sia aku masak keletung keletang ari tu,......
sakitnye hati bila ingt pasal usaha aku jd sia2.....
but its ok...
aku ada MUF
dia semangat aku..
walau kadang2 aku lepaskan gak geram kat dia...
huhuhuh
umi syg awak...
sabtu..aku g jungle tracking...
MUF ngan bapak dia kat umah....
petang br balik...
haduihhh...abes ssakit badan aku...
Kem Sri Raudhah Gombak....Camping badan Uniform SKTK

ni dah masuk highway.....pic kat sg n hutan nan hado

cam tak larat dah nk melompat..tapi kiut kn pic ni..ngee!!!

tapi gagah jugak aku ke shaklee branch wangsa maju untuk amik brg...
sekali tutup daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......
kami pun menuju ke AEON Alpha Angle untuk mangan2...
mek donald jd pilihan kami ..
yummy...yummy....


balik umah tido....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
ahad- bapak MUF ada app ngan client kat subang..
aku?MUF?
kami duk umah jewwwwww.....
abiskan masa ujung minggu seperti biasa...
just 2 of us...
aman..damai...
sgggttttttttttttttt ok....
mkn pun tak.....last2 aku order Pizza....hamik kau.....bukan abes pun makan...
tamakkkkkkkkkkkkkk
mlm pun tak mkn...
macam duduk berdua...
kesian.....
esoknye nk celebrate besday MUF ngan kawan2 @ taska...
esok juga MUF kene cucuk setahunnngggg...
yeay!!!!
happy for u son...
be a good boy....
luv u so muchhh
muaahhhhh

2 comments:

sila la mengomen